PRECIZĂRI PRIVIND DECONTAREA TRANSPORTULUI LOCAL ÎN COMUN
- Detalii
- Publicat: 27 Noiembrie 2024 27 Noiembrie 2024
- Ultima actualizare: 27 Noiembrie 2024 27 Noiembrie 2024
Beneficiază de decontarea abonamentelor de transport studenții înmatriculați la forma de învățământ cu frecvență, în vârstă de până la 30 de ani.
Decontarea cheltuielilor pentru abonamente de transport local în comun se face, de regulă și în măsura disponibilizării fondurilor de către Ministerul Educației, în fiecare lună, pentru abonamentele achiziționate în luna precedentă.
Se decontează doar abonamentele achiziționate pentru perioada în care se desfășoară activitățile didactice în cadrul programului de studii la care este înmatriculat studentul beneficiar, inclusiv sesiunile de examene.
Studenții care solicită decontarea abonamentelor de transport local în comun trebuie să parcurgă următoarele etape:
- Obținerea legitimației de student pentru reducere transport de la secretariatul facultății;
- Procurarea de la chioșcurile de transport local în comun a abonamentului de transport în comun, nominal. Bonul fiscal, ștampilat pe verso de către emitent – de transport local în comun, se păstrează de către student pentru decont*;
- Decontarea unui procent de:
– 90% din valoarea abonamentului de transport în comun achitată de către studenții înmatriculați la forma de învățământ cu frecvență, în vârstă de până la 30 de ani.
– 100% din valoarea abonamentului de transport în comun achitată de către studenții cu unul sau ambii părinți decedați, precum și studenții proveniți din centre de plasament sau care au fost în plasament.
Documente necesare în vederea decontării:
- cerere tip care cuprinde si consimțământul privind prelucrarea datelor cu caracter personal în vederea decontării (se depune o singură dată pentru fiecare an universitar);
- copie după legitimația de student pentru reducere/gratuitate la transport, vizată pe anul universitar în curs (se depune o singură dată pentru fiecare an universitar);
- extrasul de cont al studentului sau alt document emis de bancă care conține codul IBAN (acesta se aduce o singură dată, la prima decontare sau atunci când numărul de cont se modifică);
- adeverință din care să rezulte încadrarea în una din categoriile care dau dreptul la decontare 100%, dacă este cazul (se depune o singură dată pentru fiecare an universitar);
- copie CI (se depune pentru fiecare luna pentru care se solicită decontarea);
- documentul de transport în original și copie (copia se va păstra pentru decont; se depune pentru fiecare luna pentru care se solicită decontarea);
- bonul fiscal de achiziționare a abonamentului, în original (data emiterii acestuia nu este obligatoriu să fie în perioada de valabilitate a călătoriilor; se depune pentru fiecare luna pentru care se solicită decontarea);
PROGRAM DE PRIMIRE A DOCUMENTELOR PENTRU DECONTARE: 1-14 a lunii, la Secretariatul facultății.
Studenții care își achiziționează abonamentele din platforma online a transportului local în comun vor transmite dovada de plată a abonamentului generată direct din aplicație.
MODALITĂȚI DE PLATĂ
- Detalii
- Publicat: 16 Septembrie 2024 16 Septembrie 2024
- Ultima actualizare: 12 Decembrie 2025 12 Decembrie 2025
Studenţii Universităţii SPIRU HARET au posibilitatea achitării taxei de studiu şi a taxelor pe disciplină în următoarele moduri:
a). Prin intermediul modulului de plăţi online integrat în UMS, se pot efectua plăti accesând situația școlară la adresa: https://situatiescolara.spiruharet.ro
Informaţii privind vizualizarea situaţiei şcolare şi a celei financiare
b). Prin transfer bancar în unul din conturile:
- RO08 RZBR 0000 0600 0466 9150 – Raiffeisen Bank
- RO27 RNCB 0090 0136 1740 0001 – Banca Comercială Română
Taxele plătite prin transfer bancar se consideră achitate la data la care sumele intră în contul Universităţii Spiru Haret şi apar în extrasul de cont. În acest sens, vă rugăm ca pentru evitarea penalizărilor să aveti în vedere circuitul bancar şi să efectuati plata cu cel puţin o zi înainte de data limită.
c). Cu cardul prin POS la casieriile Universitatii Spiru Haret.
d). În numerar la casieriile Universitatii Spiru Haret.
TAXE DE STUDII 2025-2026
- Detalii
- Publicat: 21 August 2024 21 August 2024
- Ultima actualizare: 21 August 2025 21 August 2025
- Eșalonarea taxei anuale de școlarizare
TEXE DE STUDII 2024-2025
- Detalii
- Publicat: 21 August 2024 21 August 2024
- Ultima actualizare: 21 August 2025 21 August 2025
METODOLOGIE ADMITERE 2025-2026
- Detalii
- Publicat: 18 Iulie 2024 18 Iulie 2024
- Ultima actualizare: 19 Decembrie 2024 19 Decembrie 2024
MODALITATEA DE CALCUL A NOTEI FINALE
- Detalii
- Publicat: 28 Februarie 2023 28 Februarie 2023
- Ultima actualizare: 18 Iulie 2025 18 Iulie 2025
Precizări privind afișarea notei finale
Acces baze de date pentru studenti - masteranzi
- Detalii
- Publicat: 27 Octombrie 2022 27 Octombrie 2022
- Ultima actualizare: 27 Octombrie 2022 27 Octombrie 2022
Autentificarea pe site-ul facultății
- Detalii
- Publicat: 21 Ianuarie 2016 21 Ianuarie 2016
- Ultima actualizare: 13 Septembrie 2017 13 Septembrie 2017

